søndag den 22. maj 2011

Weekenden ...

Jeg beklager at der har været lidt dødt herinde de sidste par dage, men har godt nok haft rigeligt og se til i weekenden - dejligt ….

Weekenden startede jo en dag tidligere da fredag jo var store bededag. Uhhh ikke dårligt.
Så den skulle selvfølgelig startes med en lækker omgang hveder torsdag aften med familien. Fik I også hveder? Mmmm de smager så godt.

Fredag gik med at få gjort rent og ryddet op. Ikke særlig spændende, men det skal jo gøres.
Om aften stod den så på restaurant hygge med hele familien på China House i Herning - fantastisk sted. Der er den mest lækre buffet med en masse lækkert kød og tilbehør. Det kan helt klart anbefales. Nedenfor kan du se lidt billeder fra buffeten.





Lørdag havde min bedstefar fødselsdag. Han blev firs år så der blev holdt stor fest for ham hvor der var inviteret ca. 50 mennesker. Jeg håber han havde en rigtig god dag.
Om aftenen slappede jeg af med Hr. Kæreste. Vi lejede tre film ved blockbuster (Due date, Dilemma og Monsters).
Og så blev det desværre allerede søndag. Syntes I også tiden flyver afsted? Jeg synes det går alt for stærkt alt sammen.
Jeg må hellere se at få fjernet alt nips i huset. Vi skal nemlig have malet både køkken og stue i morgen. Det glæder jeg mig godt nok til.

Senere vil der komme anmeldelser af et par film, nye tøjkøb og et par outfit billeder.

Ha en super dag. Vi blogges ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar