onsdag den 18. maj 2011

Så skete det ...

Så skete det ... I går aftes.

Forpremiere på Pirates of the Caribbean - I ukendt farvand.



Aftenen startede med en tur på Bones med min mor og søster. Det var smadder hyggeligt. Da vi havde spist vores mad gik turen ned til biffen hvor der skulle blandes lidt slik og købes en cola inden filmen begyndte.

Filmen varede ca. 2 timer og den levede virkelig op til forventningerne. Jeg vil ikke røbe for meget fra filmen da jeg helt klart vil anbefale jer og tag ind og se den.

Jeg kan se det er ved at blive mørkt udenfor og det må betyde at klokken er mange. Jeg synes dagen er gået utrolig stærk og i morgen ser jeg frem til hyggelig aften med aftensmad hos Hr. Kærestes mor og derefter skal Hr. Kæreste og jeg spise hveder med min familie.

Vi blogges ved.

Sov godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar