søndag den 22. maj 2011

New In: H&M

Jeg elsker sommertøj! Kan virkelig købe mig fattig i det, men jeg må nok indrømme det er lidt ærgerligt at det danske vejr engang i mellem skal svigte.

Nedenfor vil jeg vise jer nogle af mine seneste køb fra H&M.
Jeg modtog det med posten i torsdags og samtidig kom der et nyt katalog ind af døren fra H&M. Ikke godt !!! Men jeg må prøve at holde igen (selvom det er svært)

Im in love ... ! Disse toppe er virkelig dejlige og have på. De kan fås i seks forskellige farver og kan virkelig bruges til alt. Både jeans, short, nededele og leggins og så koster de kun kr. 49,95. Det er ikke galt.
Jeg vil ikke afvise at jeg skal have nogen er de andre farver, for det er virkelig en lækker top hihi.

                                 
Denne top ville jeg helst have haft en lyserød farve, men alle farver og størrelse var revet væk så jeg måtte ''nøjes'' med den sorte. Den er også utrolig fin og er perfekt til at par short. Prisen er kr. 129.

                                   
Elsker denne blå skjorte. Den kommer jeg nok til at bruge til et par stilletter eller tæt siddende jeans. Den var på udsalg og koster kr. 49.95.

Disse shorts glæder jeg mig til at bruge. Elsker den farve. Prisen er kr. 179.

                          
Den lyserød kjole har jeg haft kig på aaaaalt for længe, men har været lidt i tvivl om, om jeg ville give kr. 299 for den, men heldigvis kom de på udsalgt, og valgte derfor at købe den i begge farver ups.
Prisen pr. stk er derfor kr. 149.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar